Ενημερώνουμε τους πολίτες, ότι σήμερα, 1 η Σεπτεμβρίου, το μεσημέρι, ο Δήμος έλαβε επιστολή από την εταιρεία, ανάδοχο του έργου ανέγερσης του Δημαρχείου, με την οποία αιτείται την καταβολή από το Δήμο ποσού ύψους 1.400.000 ευρώ περίπου, για απρόβλεπτες εργασίες.
Το ποσόν αυτό η εταιρεία το ζητά από το Δήμο, σύμφωνα με την Προγραμματική Σύμβαση που υπογράφτηκε το 2017 μεταξύ Περιφέρειας και Δήμου Αγίας Παρασκευής (Περιφερειάρχης Ρένα Δούρου, Δήμαρχος Γιάννης Σταθόπουλος). Νωρίς το απόγευμα, ο Δήμαρχος κ. Βασίλης Ζορμπάς, ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Βασίλης Σάρκουλας και ο Γεν. Γραμματέας του Δήμου κ. Μιλτιάδης Κύρκος, συσκέφτηκαν με τον Περιφερειάρχη κ. Γιώργο Πατούλη και υπηρεσιακούς παράγοντες της Περιφέρειας.
Κατά την σύσκεψη, προτάθηκαν διάφορες λύσεις για το θέμα.
Κατόπιν, κλήθηκαν σε σύσκεψη, για αύριο 2 Σεπτεμβρίου και ώρα 12.30 μ.μ., οι επικεφαλής των Δημοτικών παρατάξεων, για ενημέρωση των συζητηθέντων στην σύσκεψη στην Περιφέρεια.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας»,στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, κατά 80% από την Ε.Ε. (ΕΤΠΑ) και 20% από εθνικούς πόρους.
Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies.
Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα