Το προσωπικό του Προγράμματος «ΚΑΠΗ – Βοήθεια στο Σπίτι» ενημερώνει για τα αιτήματα/παροχές των δημοτών που απευθύνθηκαν στο Πρόγραμμα.
Τα αιτήματα είναι καταγεγραμμένα ανά εβδομάδα και έχουν στην πλειοψηφία τους διεκπεραιωθεί, πέραν ελαχίστων τα οποία έχουν ήδη προγραμματιστεί να υλοποιηθούν την επόμενη εβδομάδα.
Τα αιτήματα αφορούν σε:
αγορά και παράδοση τροφίμων,
συνταγογράφηση φαρμάκων σε ΕΟΠΥΥ και σε ιδιώτες ιατρούς,
αγορά και παράδοση φαρμάκων από φαρμακεία και φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ (Αγ. Κωνσταντίνου και Λ. Αλεξάνδρας),
ενεσοθεραπείες, μέτρηση ζωτικών σημείων,
ατομική υγιεινή, καθαριότητα σπιτιού,
εξόφληση λογαριασμών,
διεκπεραίωση διοικητικών εγγράφων,
ενημέρωση των κατοίκων που απευθύνονται στο Προσωπικό για τις παροχές και τις δυνατότητες του ανωτέρω προγράμματος,
προγραμματισμός για την κατ' οίκον μεταφορά τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο σε άτομα ηλικίας άνω των 65,
κατ' εξαίρεση εξυπηρέτηση αιτημάτων σε μονογονεϊκές οικογένειες με ανήλικα παιδιά (χωρίς υποστηρικτικό δίκτυο),
συμβουλευτική στήριξη από το Εξειδικευμένο Προσωπικό της Υπηρεσίας (τηλεφωνικά και διαδικτυακά)
τεχνική βοήθεια στα μέλη του ΚΑΠΗ σε θέματα διαδικτυακής επικοινωνίας με το συγγενικό τους περιβάλλον και βοήθεια για να ενταχτούν στη διαδικτυακή ομάδα Ψυχολογίας με τον Ψυχοθεραπευτή κ. Μιχάλη Καλλιφρονά.
Συγκεκριμένα τα αιτήματα ανά εβδομάδα:
1η εβδομάδα 16 - 20 Μαρτίου: 32 αιτήματα
2η εβδομάδα 23-27 Μαρτίου: 50 αιτήματα
3η εβδομάδα 30 Μαρτίου-3 Απριλίου: 63 αιτήματα.
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας»,στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, κατά 80% από την Ε.Ε. (ΕΤΠΑ) και 20% από εθνικούς πόρους.
Προκειμένου να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο, αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies.
Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπο μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μάθε περισσότερα